Ali PANDIR
Ali Pandır, İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümü mezunudur. Kariyerine Tekersan Jant Sanayii’nde başlayan Pandır, 1982-1984 yılları arasında Koç Holding Arge’de Proje Mühendisi, 1984-1989 yılları arasında Otokar’da Üretim Müdürü olarak görev yaptı. 1990-1993 yılları arasında General Motors Türkiye’de, 1993-1996 yılları arasında ise Opel Almanya’da çalışan Ali Pandır, yurtdışındaki kariyerini 1996-2006 yılları General Motors’un Singapur, Tayland, Çin, Endonezya gibi farklı ülkelerdeki fabrikalarında Genel Müdür ve CEO pozisyonlarında tamamladı. 2006 yılında Türkiye’ye dönen ve 2012 yılına kadar Tofaş CEO’su ve Tofaş Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yapan Ali Pandır, ardından Fiat Türkiye Ülke Başkanı görevini üstlendi. Çalışma hayatında 37 yılı geride bırakan Ali Pandır, 2013 - 2017 arası Erdemir Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve Murahhas Aza olarak görev yaptı. Ocak 2017’de bu görevinden ayrılmasından itibaren Pandır, eğitim sektörüne yatırım yapmakta, birçok şirketin yönetim kurulunda yer almakta ve TKYD başkanlığını yürütmektedir.
Bahadır TOPAL, Kamu İç Denetçileri Derneği Başkanı
1974 yılında Ankara’da doğdu. 1997 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Su Ürünleri Bölümünden mezun oldu. 1997-1998 yıllarında TBMM’de Milletvekili Danışmanlığı, 1999-2000 yıllarında Coca Cola AŞ.’ de görev yaptıktan sonra 2000 yılı Kasım ayında Tarım ve Orman Bakanlığı’nda Müfettiş Yardımcısı olarak göreve başladı. 2008-2012 yılları arasında AB IPARD fonlarının kullanılması için kurulan Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu’nda, İç Denetçi olarak Kurumun kuruluş, yapılanma, akreditasyon, AB Komisyonu ile müzakere ve iç denetim faaliyetlerinde görev aldı. 2012 yılında Kurumdan ayrıldı ve 2014 yılı sonuna kadar Bakanlık Müfettişi olarak görevine devam etti. 2015 yılında Tarım ve Orman Bakanlığı İç Denetim Başkanlığında İç Denetçi olarak göreve başladı. 2016 yılında Kamu İç Denetçileri Derneği Genel Sekreteri olarak görev aldı. 2017 yılı Nisan ayından itibaren KİDDER Yönetim Kurulu Başkanlığı görevinin yanı sıra Tarım ve Orman Bakanlığı İç Denetim Başkanlığında İç Denetim Başkan Yardımcısı görevini yürütmektedir. Yurt içi ve yurt dışı bir çok etkinlikte iç denetim ile ilgili çalışmaları bulanan Bahadır TOPAL iyi derecede İngilizce bilmekte olup evli ve 1 çocuk babasıdır.
Doç. Dr. Bilgin Metin
Bilgin Metin ilk olarak İstanbul Teknik Üniversitesi, Elektronik Haberleşme Müh. Bölümünden Lisans derecesi aldı. Daha sonra Armada Bilgisayar A.Ş.’de satış öncesi ve satış sonrası destek mühendisliği pozisyonlarında CISCO ürünleri için bilgisayar ağları ve ağ güvenliği projeleri tasarımı-kurulumu konularında çalıştı. Sırasıyla 2001 ve 2007 yılarında Boğaziçi Üniversitesi, Elektrik-Elektronik Müh. Böölümünden yüksek lisans ve doktora derecelerini aldı. Bu dönemde özel sektörde veri haberleşmesi, LAN, WAN ve ağ güvenliği sistemlerinin tasarımı, desteği ve kurulumu konularında danışman olarak hizmet etti. 2007 yılında Boğaziçi Üniversitesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümünde Yardımcı Doçent olarak çalışmaya başladı. 2014 yılında doçent ünvanını aldı ve şu an aynı bölümde görevine devam etmektedir. Bilgi ve haberleşme sistemleri için elektronik devre tasarımı, bilgi güvenliği ve bigi teknolojileri yönetişimi konularında çalışmaktadır. Uluslararası konferans ve dergilerde 75’den fazla yayını çıkmıştır. Ayrıca şu ana kadar Bir çok ulusal ve uluslar arası konferansın düzenleme kurulunda yer almıştır. 2014 yılında YBS 2014 (Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı), 2012-2015 arası ELECO (Elektrik Elektronik Mühendisliği Konferanası) ve 2016 yılında ECIS 2016 (European Conference of Information Systems) örnek olarak verilebilir.
Doğu ÖZDEN
1997 yılında İzmir Bornova Anadolu Lisesi, 2001 yılında ise Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olduktan sonra iş yaşamına Koç Holding Denetim ve Mali Grup Başkanlığı’nda başladı. 2010 yılına kadar Koç Grubu’nun Otomotiv ve Finans Grubu’na dahil şirketlerinin yurtiçi ve yurtdışı denetim ve kontrolüne yönelik görevler üstlenerek Denetim Grup Yöneticiliği pozisyonuna atandı. 2006 yılında ise Koç Üniversite’si MBA programını tamamladı. 2010 yılında TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası A.Ş.’ne Muhasebe Müdürü olarak atanan Özden, halihazırda aynı şirkette Finansal Planlama ve Kontrol Müdürü görevini devam ettirmektedir. Bununla birlikte, Kurumsal Risk Yönetimi Derneği Yönetim Kurulu Başkanlıgı görevinde olan Özden, TEİD Denetim Kurulu Üyeliğini ve ODD Mali İşler Komite Başkanlığını yürütmektedir. Certified Financial Services Auditor (CFSA), Certified Internal Auditor (CIA), Sermaye Piyasası İleri Düzey ve Türev Estrüman Lisanslarına sahiptir ve London School of Economics Strateji Programını tamamlamıştır.
Ercüment ARI
Ercüment ARI; Sektörde birçok organizasyonda ve AB Projesinde bilgi sistemleri ve güvenliği alanlarında; direktörlük, müdürlük, sistem yöneticisi, süpervizör, takım lideri, danışman, denetçi, proje yöneticisi ve yönetici olarak 20 yıllık tecrübesi bulunmaktadır. Başlıca CIPM, CGEIT, CRISC, CRMA, CISM, CISA, CGEIT, CEH, ISO 22301 LA, ISO27001LA, ISO20000 LA, COBIT F, ITIL F, Microsoft sertifikalarına sahiptir. Ercüment ARI; Erciyes Üniversitesinde Elektronik Mühendisliğinde lisansını, ODTÜ Bilgisayar Mühendisliğinde 1.Yüksek Lisansını, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesinde Finans alanında 2.Yüksek Lisansını tamamlamış olup, Marmara Üniversitesi'nde Bilişim Doktora programında tez aşamasındadır. Halen Boğaziçi Üniversitesinde kişisel verileri koruma ve düzenlemeleri ile ilgili yarı zamanlı öğretim görevlisi, çeşitli şirketlerde danışman ve uluslararası bir şirkette Data Protection Officer ve Bilgi Güvenliği Direktörü olarak görev yapmaktadır.
Av. Erdem Kozan – iyzico Uyum Müdürü
İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden mezun olduktan sonra bilişim ve teknoloji hukuku alanında çalışmalarına başladı. CDA Hukuk bünyesinde özellikle e-ticaret alanında olmak üzere bir çok teknoloji firmasına çeşitli alanlarda hukuki danışmanlık verdikten sonra 2016 yılında Hukuk Müşaviri olarak iyzico’ya katıldı. 2018 yılından itibaren Uyum Müdürü olarak iyzico bünyesinde çalışmalarına devam etmektedir.
Feyyaz Burak BAYSAL
Feyyaz Burak Baysal, EY Türkiye bünyesinde Risk Hizmetleri Bölümünde Risk Güvence Hizmetleri Lideri olarak görev yapmaktadır.
Çalışma hayatına bir yazılım şirketinde yazılım geliştirici olarak başlamış ve burada şirketlerin süreç ihtiyaçlarının yazılım modellemesi ve tasarımı konusunda tecrübe kazanmıştır. Burada geçirdiği bir sene sonunda kariyerine farklı bir alanda devam etmeye karar vermiş ve 2004 yılında EY Türkiye bünyesinde Teknoloji, Güvenlik ve Risk Hizmetleri bölümüne katılmıştır. Yönetişim, risk ve kontrol ortamının oluşturulması ve denetlenmesi gibi birçok konuda 7 yıl çalıştıktan sonra, EY Türkiye kariyerine, bir lojistik şirketinde Stratejik Planlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak görev aldığı, 2 yıllık bir ara vermiştir. 2013 yılından itibaren tekrar EY Türkiye bünyesine geri dönmüş ve yeniden yapılandırılan Danışmanlık Hizmetleri organizasyonu altında Risk Hizmetleri bölümünde görev almıştır.
Özellikle değişen ve güncellenen mevzuatlara uyum konusunda özel sektör ve kamu kurumlarına danışmanlık hizmetleri sağlamakta, BDDK mevzuatına uygun gerçekleştirilen “Bilgi Sistemleri ve Bankacılık Süreçleri” denetimlerinin EY Türkiye bünyesinde koordinasyonunu üstlenmektedir. Kariyerinde yaklaşık 22 bankaya sağlanan denetim ve danışmanlık hizmetlerinde görev almış ve özellikle son 2 yılda aralarında Türkiye’nin en büyük bankalarının da bulunduğu 8 bankanın denetiminde Bilgi Sistemleri Başdenetçisi ünvanı ile denetim raporlarının altına imza atmıştır.
İkisi de İstanbul Teknik Üniversitesinden olmak üzere; İşletme alanında Yüksek Lisans ve Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği alanında Lisans derecelerine sahiptir. Bunların yanında çalışma alanıyla alakalı olarak CISA, ISO 27001 ISMS Lead Auditor / Lead Implementer, CEH, ITIL ve TOGAF sertifikalarına sahiptir.
Funda ÇETİNTAŞ
1984 Ortadoğu Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü mezunu ve BDDK nezdinde Sorumlu Bilgi Teknolojileri ve İş süreçleri baş denetçisi olan Funda Çetintaş, Uluslar arası Bilgi Sistemleri Denetçisi (CISA), Uluslararası Bilgi Güvenliği Yöneticisi (CISM) , Risk ve Bilgi Sistemleri Kontrolü (CRISC), ISO27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi (training) sertifikaları sahibidir.
Funda Çetintaş, 1984- 2002 arasında Koç- Unisys ve Akbank’ın da aralarında bulunduğu kurumlarda yazılım geliştirme ve proje yönetimi alanında çalıştı. 2002-2006 arasında özel sektörde ilgi işlem ve proje müdürlükleri görevlerinde bulundu.
2006-2013 yılları arasında KPMG bünyesinde çeşitli sektörlerde COBIT, SOX / J-SOX, Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi-ISO27001, Bilgi Sistemleri Yönetişimi, Bilgi Sistemleri Genel Kontrol alanları BT iç denetimi / bağımsız BT denetimi, İş ve BT süreklilik Planlaması, Proje Yönetimi, IT Risk Yönetimi, süreç yönetimi konularında denetim ve danışmanlık hizmetleri vermiştir.Bankacılık, Sigortacılık, Üretim, Maden, Kimya, Hizmet, Telecom ve Perakende sektörlerinde Bilgi Teknolojileri (BT) ve iş süreçleri üzerinde; BT güvenliği, iş ve BT süreklilik planlaması, BT proje yönetimi, yazılım geliştirme, risk yönetimi, BT yönetişim alanlarında 32 yıllık deneyim ve birikimi olan Funda Çetintaş şu anda Encore Bilişim Sistemleri Ltd Şirketinde Profesyonel Servisler direktörü görevinin yanısıra NCR yeni nesil ÖKC’ lerin mevzuata uygun hazırlanması, TSE tarafından yayınlanmış olan Koruma Profili’ne uygun ürün geliştirerek Common Criteria sertifikası alınması süreçlerinden de sorumlu yöneticidir.
Gamze Yurttutan – Mastercard Advisors – Principal, Information Security
Having started as the Director of Information Security in MasterCard Payment Transaction Services Europe, Gamze Yurttutan transferred to Mastercard Advisors in 2017, to leverage her information security expertise and consulting background to support Mastercard customers with their information security needs. Previously, she was the Head of IT Security & Risk Management Department in Burgan Bank. Gamze Yurttutan started her career as a network security engineer in National Research Institute of Electronics & Cryptology. In 2006, she was transferred to Deloitte Enterprise Risk Services as Senior Consultant. Her main fields of interest were attack & penetration tests, information security management systems consultancy, and security infrastructure setups. Later in her career, in order to help creating advisory services line, she was transferred to Ernst & Young in 2007. She worked in Ernst & Young as a manager until 2010. She is CISA, CISSP, CEH and ISO27001 LA. She has a B.Sc. degree in Electrical & Electronics Engineering from Middle East Technical University and a M.Sc. degree in Computer Engineering from Bogazici University. She is also a part-time instructor in Bogazici University, where she teaches Auditing of Information Technologies.
Kaya Kazmirci
Kaya Kazmirci halen BT Yönetişim ve Siber Güvenlik Hizmetleri ve CISA, Cobit 5, PMP, CISSP ve ITIL dahil olmak üzere eğitim sunmaktadır. Önceki işinde Avea’da Iç Denetim Direktörü olarak görevliydi. Dartmouth College’ın Bilgisayar ve Elektronik Mühendisliği Bölümünden mezun oldu. Kaya’nın 30 yıllık iş deneyimiyle beraber CISA, CISM ve CISSP sertifikasyonları bulunmaktadır. Kaya ISACA Istanbul’un kurucularından olup YK Başkanlığını yaptı. Özellikle banka ve telekom sektörlerindeki BT fonksiyonun yeniden yapılanması ve ilgili denetim ve kontrol faaliyetlerin oluşması projelerinde çok yönlü görevlerde bulundu. Operasyonal sistemlerin yanı sıra muhasebe, faturalama, tahsilat ve vergilendirme süreçlerine destek veren Kurumsal Kaynak Planlama (SAP ve Oracle) sistemlerin kurulma projelerinde liderlik yaptı. İlgili BT Yönetişim ve Cobit uygulamalarının, özellikle bankacılık alanında, mevzuata uygun şekilde gerçekleşmesini sağladı.
Lale Maro – Maro Teknoloji – Yönetici Ortak
TED Ankara Koleji mezunu olan Maro’nun, Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nden lisans, University of Toronto’dan yüksek lisans dereceleri vardır. 1981-86 yılları arasında Infomart/Kanada’da yazılım mühendisi olarak çalıştı. Daha sonra Yapı Kredi Bankası’nın Bilgi İşlem şirketinde sistem mühendisi olarak 2,5 yıl, Akbank’ın Bilgi İşlem şirketinin Teknik Destek ve Stratejik Araştırma, Planlama Bölümlerinde yönetici olarak 11 yıl görev aldı. 1999-2010 yılları arasında Bilgi Teknolojileri’nden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Finansbank’ta çalışarak Banka ile yurtiçi ve yurtdışı iştiraklerinin teknolojisinin ve süreçlerinin yeniden yapılandırılmasını, IBTECH teknoloji şirketinin kuruluş ve ileri teknoloji ürünleriyle hizmetlerini planladı ve yürüttü. Aralık 2010′da Maroteknoloji’yi kurarak, Yönetici Ortak/Danışman olarak görev yapmaya başladı.
Mustafa AYDIN, BDDK Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı
Mustafa Aydın Gazi Üniversitesi Elektrik ve Elektronik Mühendisliğinden 2000 yılında mezun olmuştur. Çalışma hayatına TÜBİTAK’ta Araştırmacı olarak başlamış olup 2003-2005 yılları arasında Türk Telekom Genel Müdürlüğünde Telekomünikasyon Mühendisi olarak devam etmiştir. 2004 yılında Hacettepe Üniversitesi Elektrik ve Elektronik Mühendisliği bölümünden yüksek lisans derecesi almıştır. 2005 yılından itibaren kariyerine Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunda (BDDK) devam ederek BDDK faaliyetleri kapsamındaki kuruluşların bilgi sistemlerine ilişkin mevzuat geliştirme çalışmalarında bulunmuş, yerinde denetimlerde görev almış ve Sektörel Siber Olaylara Müdahale Ekibi çalışmalarını yürütmüştür.Mustafa Aydın, 2017-2019 yılları arasında Amerika Birleşik Devletleri’nin Philadelphia kentinde bulunan Temple Üniversitesinin “Bilgi Teknolojileri Denetimi ve Siber Güvenlik” bölümünü 4.0 not ortalaması ile okul birincisi olarak tamamlayarak ikinci yüksek lisans derecesini almıştır. Eğitim süresince Temple Üniversitesi Bilgi Güvenliği departmanında pratik çalışmalar yaparak yurtdışı deneyimi kazanmıştır. Yurt içi ve yurt dışı etkinliklerde sunumlar yapan ve çeşitli yayınları olan Mustafa Aydın aynı zamanda bazı akademik dergilerde de hakemlik yapmaktadır. ISACA Philadelphia Chapter üyesi olan Mustafa Aydın Uluslararası Bilgi Sistemleri Denetçisi (CISA) ve Uluslararası Bilgi Güvenliği Yöneticisi (CISM) sınavlarını da başarıyla vermiştir.
Halen Orta Doğu Teknik Üniversitesi Enformatik Enstitüsünde Bilişim Sistemleri Bölümünde doktora tezi çalışmalarına devam eden Mustafa Aydın BDDK’da Bilgi Sistemleri Uyum Daire Başkanı olarak görevine devam etmektedir.
Özgüven Saymaz
Albarak Türk'te İş Sürekliliği Yöneticisi olarak çalışmaktadır. 10 yılı aşkın suredir iş sürekliliği, risk yönetimi, bilgi güvenliği süreç geliştirme, performans yönetimi konularında uygulayıcı olarak çalışmakta, eğitim, seminer ve denetimler gerceklestirmektedir. İş sürekliliği ve bilgi güvenliği konularında yayınlanmış 3 kitabı bulunmaktadir.
Dr. Ramazan Yavuz
Dr. Ramazan Yavuz, global bilgi ve iletişim teknolojileri araştırma ve danışmanlık hizmetleri firması IDC' de Araştırma Müdürü olarak çalışmaktadır. EMEA bölgesinde bilişim teknolojileri trendlerini takip etmekte ve pazar araştırmalarını yönetmektedir. Ad hoc danışmanlık çalışmaları yanında düzenli yayınlanan raporlara da katkı sağlamaktadır. IDC' ye katılmadan önce yerel ve uluslararası firmalarda uluslararası pazarlama ve satış yöneticiği görevlerinde bulunmuştur. Değişik sektörlerde özellikle Ortadoğu, Afrika ve Avrupa pazarlarında yurtdışı deneyimine sahiptir. Dr. Yavuz, sırasıyla 2010 ve 2018 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümünde Master ve Doktora dereceleri almıştır. Dijitalleşme ile beraber yöneticilerin ve firmaların karşılaştığı problemlere analitik ve uygulamaya dayalı çözümler geliştirmektedir. Araştırma ilgileri müşteri deneyimi ve etkileşimi, sosyal medya pazarlamasında tüketici davranışları ve stratejilerini içermektedir.
Selda AYDOĞMUŞOĞLU
2005 yılında Kocaeli Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Elektronik ve Bilgisayar Öğretmenliği bölümünden mezun oldum. 2018 yılında ise Bahçeşehir Üniversitesi Cyber Security Yüksek Lisans programını tamamladım.
2013 yılında Bilgi Güvenliği Bölüm Sorumlusu olarak göreve başladığım Migros T.A.Ş. ‘de şu anda IT Security Manager olarak görevime devam etmekteyim. Bilgi Güvenliği Birimi olarak tüm Migros uçtan uca ağ güvenliği, regulasyonlara uyumluluk (PCI DSS, KVKK vb.) ve uç nokta güvenliğinin sağlanmasından sorumluyuz.
İş hayatıma 2008 yılında öncelikle Bilgeadam’da Sistem ve Ağ Eğitmeni olarak başladım. Ardından çeşitli entegratör firmalarda sistem, ağ ve güvenlik mühendisi olarak uzun süre hizmet verdim. Kariyerim boyunca görev aldığım firmalarda birçok başarılı proje tamamladım.
Evli ve bir çocuk annesiyim. Son günlerde hem çalıştığım alan hem de yüksek lisans programım olması nedeniyle Siber Güvenlik dünyası ile yoğun bir şekilde ilgilenmekteyim. Ayrıca retail sektöründe Siber Güvenlik ile ilgili çalışmalar yapmaktayım.
Servet GÖZEL
Servet Gözel, çalışma hayatına KPMG Türkiye Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi bölümünde BT denetçisi olarak başlamış ve 2005 yılından beri Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi bölümünde birçok denetim ve danışmanlık projelerini yönetmiştir. Finansal hizmetler, telekom ve üretim/hizmet sektörlerindeki birçok kuruluşa hizmetlerin sunulmasında görev almıştır. 2005 ile 2008 yılları arasında KPMG Türkiye ofisinde çalıştıktan sonra, 2008-2011 yılları arasında Hollanda merkezli bir uluslararası bir finans grubu olan Credit Europe Bank’ta BT Yönetişim Koordinatörü olarak görev almıştır. 2011 yılında tekrar KPMG Hollanda ofisine katıldıktan sonra, 2012 yılında KPMG Türkiye ofisinde çalışmalarına devam etmiştir. Kariyeri boyunca BT ve süreç denetimleri ve danışmanlığı, SOX danışmanlığı ve denetimi, COBIT, yazılım lisans denetimleri, veri analitiği, hizmet kuruluşları denetim ve danışmanlığı, süreç iyileştirme, ödeme kuruluşları, risk merkezi üye denetimleri ve yeni nesil ödeme kaydedici cihazlarla ilgili çalışmalarda bulunmuştur. ISACA Istanbul Chapter üyesi olan Servet Gözel, CISA ve ISO27001 Lead Auditor sertifikalarına sahiptir.
Seyit Ahmet BAŞ, Sayıştay Başkanı
28 Temmuz 1968 tarihinde Karaman’da doğdu. 1989 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun oldu. 2001-2003 yılları arasında ABD Boston Üniversitesinde Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamladı. 1991-2003 yılları arasında Maliye Bakanlığı Hesap Uzmanı, 2003-2005 yılları arasında Gelir İdaresi Başkanlığı Daire Başkanı, 2005-2006 yıllarında Maliye Bakanlığı Bakan Danışmanı, 2006-2010 yılları arasında Gelir Politikaları Genel Müdürlüğü Kurucu Genel Müdür, 2010-2011 yıllarında Maliye Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı olarak görev yaptı. 2006–2010 yılları arasında Yatırım Ortamını İyileştirme Koordinasyon Kurulu Vergi ve Teşvikler Komitesi eş başkanlığı, 2010 – 2011 yılları arasında Koordinasyon Kurulu üyeliği ile İstanbul Uluslararası Finans Merkezi Projesi Vergi Komitesi Başkanlığı görevlerini yürüttü. 2010 – 2011 yıllarında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetine yapılan yardım programı çerçevesinde Türkiye Cumhuriyeti Teknik Heyeti Başkanı olarak görev yaptı. 2011-2015 yılları arasında Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu Kurucu Başkanı olarak görev yaptı. 29 Ağustos 2015 tarihinden itibaren Maliye Bakanlığı Müsteşarlığı görevini yapmakta iken, 23 Haziran 2016 tarihinde TBMM'nin 106'ncı birleşiminde Sayıştay Başkanlığına seçilmiştir. 22-25 Mayıs 2017 tarihlerinde İstanbul’da gerçekleştirilen 10’uncu Avrupa Sayıştaylar Birliği (EUROSAI) Kongresi ile 2017-2020 yıllarını kapsayan dönem için EUROSAI Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilmiştir. Ayrıca, Asya Sayıştaylar Organizasyonunun (ASOSAI) 2018 yılında yapılan 14. Genel Kurulunda denetim kurulu üyeliğine seçilmiş olup, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Sayıştayları Birliğinin de (ECOSAI) 2016-2019 dönemi Başkanlığını yürütmektedir,
Evli ve 4 çocuk babası olup, İngilizce ve Arapça bilmektedir.
Sinem CANTÜRK, KPMG
Sinem Cantürk, kariyerine 1996 yılında Yapı Kredi Bankası’nda başlamıştır. 1996 ve 2006 yılları arasında takım lideri, uygulama mimarı, proje yöneticisi ve iç bilgi teknolojileri denetçisi rolleri üstlenmiştir. Bilgi teknolojileri ortamları ve sistemleri konusunda engin tecrübeye sahiptir. Sinem Cantürk, KPMG Türkiye’de Ortak ve Bilgi Sistemleri Risk Yönetimi Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır. Finansal hizmetler sektör lideridir. KPMG Türkiye bünyesinde gerçekleştirilen COBIT, ITIL, BS25999, CMMI, SOX, ISO gibi küresel çerçeveler ve standartlar doğrultusunda yapılan boşluk analizleri, dizayn ve uygulamaya alma başlıklarına odaklanan denetim, danışmanlık ve destek hizmetlerinden sorumludur. Aynı zamanda, iş süreçlerinin iyileştirilmesi amaçlı süreç denetimleri ve süreç danışmanlık projelerinde rol almaktadır. KPMG Türkiye’deki kariyerinde çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren birçok şirketin denetim ile danışmanlık görevlerinde rol almıştır. Öncelikli sorumluluğu hizmetin kapsamı, genel kalitesi, regülasyonlara ve çalışma takvimine uyum ve müşteri memnuniyetidir. 2006 senesinden beri BDDK adına yapılan bilgi sistemleri denetimlerinde hem süreç, hem bilgi sistemleri konu başlıklarında aktif rol almaktadır Sektör tecrübeleri arasında finans sektörü (bankacılık,sigortacılık,faktoring), telekom, otomotiv yer almaktadır.
Zeynep Sinem POLAT, Halkbank – BT Yönetişim Planlama ve Geliştirme Yöneticisi
İstanbul Üniversitesi Endüstri Mühendisliği lisansıyla 2004 yılında kariyerine başlamış, 2009 yılına kadar uluslararası kurumlarda iç hizmetler ve proje yönetimi alanlarında çalışmıştır.
2009 yılından bu yana Halkbank Bilgi Teknolojileri bünyesinde Risk Yönetimi, Performans Yönetimi, Bilgi Teknolojileri Yönetişimi, Strateji Yönetimi, Süreç Yönetimi, Sürekli Hizmet İyileştirme, Değer Yönetimi, ISO 20000 BT Hizmet Yönetim Sistemi Denetim ve Uyumluluk Yönetimi görevlerini üstlenmiştir.
Halen sürdürmekte olduğu BT Yönetişim Planlama ve Geliştirme Yöneticisi görevi süresince global regülasyonlar ve iyi pratikler çerçevesinde Sürekli Hizmet İyileştirme (CSI -Continual Service Improvement), ISO 20000 ve Süreç Modeli İyileştirme projelerini yönetmiştir. Çeşitli uluslararası platformlarda süreç modeli dönüşüm ve otomasyon projeleri kapsamındaki deneyimlerini paylaşmış ve son olarak ISACA tarafından düzenlenen "Asia Pacific CACS Konferansı’nda Bütünleşik BT Yönetişimi sunumuyla yer almıştır.
Sunduğu tüm BT hizmetleri için ISO 20000 Sertifikası sahibi olarak, Halkbank’ın Türkiye’de kendi büyüklüğündeki bankalar arasında öne çıkmasını sağlayan ISO 200000 BT Hizmet Yönetim Sistemi Projesi’nde Baş Tetkikçi ve Proje Yöneticisi olan Zeynep Sinem Polat, CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), TOGAF (The Open Group Architecture Framework), ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi İç Tetkikçi ve ITIL-F (Information Technology Infrastructure Library) sertifikaları sahibidir.